Gwarancja

Gwarancja na kotły Miro-Mac

  1. Gwarancja na produkty firmy Kotły Miro-Mac S.C. Maciej Kubicki, Mirosław Tarasek obowiązuje na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku użytkowania produktu poza granicami kraju należy wadliwy towar dostarczyć do producenta.
  2. Okres gwarancyjny:
  • Wymiennik ciepła (korpus kotła) – 72 miesiące
  • Podzespoły i elementy automatyki wg gwarancji producenta – 24 miesiące
  • Zbiornik na opał – 12 miesięcy
  1. Uszkodzenia powstałe w wyniku wadliwie wykonanej instalacji lub niewłaściwej – niezgodnej z DTR eksploatacji, uszkodzenia powstałe przy transporcie (przy odbiorze własnym), uszkodzenia powstałe na skutek pożarów, uderzenia pioruna, czy też innych klęsk żywiołowych, uszczelnienia, awarie związane z niedostatecznym ciągiem kominowym, okresowe konserwacje, czyszczenie produktu, regulacja, sprawdzanie działania, korekta błędów obsługi i programowania parametrów Użytkownika oraz inne czynności do których powołany jest użytkownik.
  2. Reklamacja bez karty gwarancyjnej i tabliczki znamionowej nie będzie uznawana. Karta gwarancyjna powinna być czytelna. Gwarancje w których brakuje numeru seryjnego produktu lub jest on zamazany nie będą uznawane.
  3. Wadliwa instalacja kotła C.O., niewłaściwa eksploatacja, samowolne przeróbki i naprawy powodują utratę gwarancji.
  4. Za wady i uszkodzenia sterowania, podajnika oraz nadmuchu (wentylatora) , firma nie ponosi odpowiedzialności. Gwarancję w tych przypadkach spełnia producent sterownika, podajnika lub wentylatora. Awarie elementów elektronicznych oraz wentylatorów należy zgłaszać do producenta danego produktu.
  5. Producent zapewnia obsługę gwarancyjną w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
  6. Jeśli zarzuty odbiorcy okażą się uzasadnione koszty związane z usunięciem awarii ponosi wykonawca.
  7. Karta gwarancyjna stanowi jedyną podstawę dokonania bezpłatnej naprawy gwarancyjnej. W razie zgubienia lub zniszczenia prosimy o kontakt w celu wystawienia duplikatu.
  8. Składając reklamację kupujący określa rodzaj wady i przypuszczalną przyczynę jej powstania. Jeżeli nie jest w stanie określić wady, to podaje objawy wadliwego działania wyrobu.
  9. W razie nieuzasadnionej reklamacji (niewłaściwe podłączenie kotła, nieprawidłowy ciąg kominowy, paliwo złej jakości, nieprawidłowa wentylacja kotłowni) użytkownik ponosi koszt przyjazdu serwisu (200zł usługa serwisowa, oraz koszt dojazdu)